Jaguar "E" Type

5.3 V12 2+2 Mooie kleurcombinatie, volledig gereviseerd in goede staat.

Jaguar-"E" Type-0
Jaguar-"E" Type-1
Jaguar-"E" Type-2
Jaguar-"E" Type-3
Jaguar-"E" Type-4
Jaguar-"E" Type-5
Jaguar-"E" Type-6
Jaguar-"E" Type-7
Jaguar-"E" Type-8
Jaguar-"E" Type-9
Jaguar-"E" Type-10
Jaguar-"E" Type-11
Jaguar-"E" Type-12
Jaguar-"E" Type-13
Jaguar-"E" Type-14
Jaguar-"E" Type-15
Jaguar-"E" Type-16
Jaguar-"E" Type-17
Jaguar-"E" Type-18
Jaguar-"E" Type-19
Jaguar-"E" Type-20
Jaguar-"E" Type-21
Jaguar-"E" Type-22
Jaguar-"E" Type-23
Jaguar-"E" Type-24
Jaguar-"E" Type-25
Jaguar-"E" Type-26
Jaguar-"E" Type-27
Jaguar-"E" Type-28
Jaguar-"E" Type-29
Jaguar-"E" Type-30
Jaguar-"E" Type-31
Jaguar-"E" Type-32
Jaguar-"E" Type-33
Jaguar-"E" Type-34
Jaguar-"E" Type-35
Jaguar-"E" Type-36
Jaguar-"E" Type-37
Jaguar-"E" Type-38
Jaguar-"E" Type-39
Jaguar-"E" Type-40
Jaguar-"E" Type-41
Jaguar-"E" Type-42
Jaguar-"E" Type-43
Jaguar-"E" Type-44
Jaguar-"E" Type-45
Jaguar-"E" Type-46
Jaguar-"E" Type-47
Jaguar-"E" Type-48
Jaguar-"E" Type-49
Jaguar-"E" Type-50
Jaguar-"E" Type-51
Jaguar-"E" Type-52
Jaguar-"E" Type-53
Jaguar-"E" Type-54
Jaguar-"E" Type-55
Jaguar-"E" Type-56
Jaguar-"E" Type-57
Jaguar-"E" Type-58
Jaguar-"E" Type-0
Jaguar-"E" Type-1
Jaguar-"E" Type-2
Jaguar-"E" Type-3
Jaguar-"E" Type-4
Jaguar-"E" Type-5
Jaguar-"E" Type-6
Jaguar-"E" Type-7
Jaguar-"E" Type-8
Jaguar-"E" Type-9
Jaguar-"E" Type-10
Jaguar-"E" Type-11
Jaguar-"E" Type-12
Jaguar-"E" Type-13
Jaguar-"E" Type-14
Jaguar-"E" Type-15
Jaguar-"E" Type-16
Jaguar-"E" Type-17
Jaguar-"E" Type-18
Jaguar-"E" Type-19
Jaguar-"E" Type-20
Jaguar-"E" Type-21
Jaguar-"E" Type-22
Jaguar-"E" Type-23
Jaguar-"E" Type-24
Jaguar-"E" Type-25
Jaguar-"E" Type-26
Jaguar-"E" Type-27
Jaguar-"E" Type-28
Jaguar-"E" Type-29
Jaguar-"E" Type-30
Jaguar-"E" Type-31
Jaguar-"E" Type-32
Jaguar-"E" Type-33
Jaguar-"E" Type-34
Jaguar-"E" Type-35
Jaguar-"E" Type-36
Jaguar-"E" Type-37
Jaguar-"E" Type-38
Jaguar-"E" Type-39
Jaguar-"E" Type-40
Jaguar-"E" Type-41
Jaguar-"E" Type-42
Jaguar-"E" Type-43
Jaguar-"E" Type-44
Jaguar-"E" Type-45
Jaguar-"E" Type-46
Jaguar-"E" Type-47
Jaguar-"E" Type-48
Jaguar-"E" Type-49
Jaguar-"E" Type-50
Jaguar-"E" Type-51
Jaguar-"E" Type-52
Jaguar-"E" Type-53
Jaguar-"E" Type-54
Jaguar-"E" Type-55
Jaguar-"E" Type-56
Jaguar-"E" Type-57
Jaguar-"E" Type-58
  • Merk Jaguar
  • Model "E" Type
  • Uitvoering 5.3 V12 2+2 Mooie kleurcombinatie, volledig gereviseerd in goede staat.
  • Bouwjaar 1973
  • Kilometerstand 81.381
  • Carrosserievorm Coupe
  • Deuren 2
  • Kleur wit
  • APK bij oplevering Ja
  • BTW/Marge Marge
  • Brandstof Benzine
  • Transmissie Automaat
  • Cilinderinhoud 5343 cc
  • Max vermogen 313 pk
  • Aantal cilinders 12
  • Gewicht 1496 kg

  • Rookvrij
  • Volledige dealeronderhoudshistorie beschikbaar

Algemene informatie Tellerstand: 50.568 mijlen Staat Technische staat: goed Optische staat: goed Staat interieur: goed Aantal sleutels: 2 Afleverpakketten Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges. Overige informatie Airconditioning: werkt Storingsmelding: Nee Bandenset: Zomerbanden Meer informatie Neem voor meer informatie contact op met Rene Haafkes U bent van harte welkom om deze auto te bekijken, te rijden en te keuren. Als u ons eerst belt, dan zorgen wij dat de auto uit de opslag wordt gehaald, voor u klaar staat en reserveren wij tijd om over de details te spreken. De E-type Series I werd in Europa geïntroduceerd op 15 maart 1961 op de Autosalon van Genève en in de Verenigde Staten in april datzelfde jaar op de autosalon van New York. Toen de auto voor het eerst getoond werd noemde Enzo Ferrari het de mooiste auto ooit. De auto was ontworpen als een tweezitter GT coupé (FHC) en een tweezitter cabriolet (OTS). Het eerste half jaar werden op een paar na alleen E-type's gebouwd met het stuur aan de linker kant, voornamelijk voor de Amerikaanse markt. Slechts een paar werden gebouwd voor de Britse markt en die werden geleverd aan speciaal geselecteerde beroemdheden. De rest moest een half jaar wachten. Alle E-types kregen onafhankelijke wielophanging en bekrachtigde schijfremmen op de vier wielen, twee ongewone voorzieningen voor die tijd. In 1966 werd ook een 2+2 coupéversie toegevoegd. Deze had een verlengde wielbasis en kon verkregen worden met een automatische versnellingsbak. Series 3 De Series III, van 1971 tot 1974 gebouwd, kreeg de nieuwe Jaguar 5,3 liter V12 onder de motorkap, samen met verbeterde remmen en standaard stuurbekrachtiging. Series 3 was enkel nog als OTS cabriolet en 2+2 coupé te verkrijgen. De OTS gebruikte daarbij ook het verlengde chassis van de 2+2. De Series 3 onderscheidde zich verder met een ander radiatorrooster, omrande wielkasten en V12 op het kofferembleem. Dit exemplaar is in 1994 geïmporteerd naar NL. De huidige eigenaar heeft de auto in 2002 gekocht en perfect onderhouden. In 2008 is de auto overgespoten in origineel English white. Op dit moment vertoond de motorkap iets roestvorming. Zie de foto's. In 2017 is de totale motor en versnellingsbak revisie afgerond. Technisch is de auto 100%. Het interieur is nog origineel en verkeerd in redelijke staat. Geen gaten of beschadigingen. De technische staat bevind zich in conditie 1, carrosserie tussen 2 en 3 en interieur 2. Kom kijken! De huidige eigenaar heeft aan de techniek inmiddels €. 26.335,00 uitgegeven met uitzondering van de spuitkosten. Alle facturen zijn ter inzage. Het inruilen van een andere auto op basis van handelaars condities is mogelijk. Meerdere foto's beschikbaar. Wilt u ons een een mail sturen? U kunt ze ook bekijken op www.renehaafkes.nl onder occasions. Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan fouten in tekst, optie- en accessoirelijst.

Details

  • Prijs € 59.750,-
  • Kenteken 16-YB-13
  • Bouwjaar 1973
  • Bouwmaand Februari
  • Kilometerstand 81.381
  • Brandstof Benzine
  • Transmissie Automaat
  • Vestiging Goor

Contact opnemen

Deel deze occasion